Veřejná zakázka: „Budova č. p. 2379 na ul. Žižkova v Karviné - Mizerově – úprava vstupního podlaží a serverovny“

Informace o veřejné zakázce

fáze zadávacího řízení Příjem nabídek
Dodavatelé mohou podávat nabídky (dle druhu zadávacího řízení všichni, nebo pouze vyzvaní).
DBID: 2376
Systémové číslo: P25V00000339
Evidenční číslo zadavatele: P25V00000339
Dle zákona: č. 134/2016 Sb.
Datum zahájení: 31.10.2025
Nabídku podat do: 20.11.2025 09:00

Název, druh veřejné zakázky a popis předmětu

  • Název: „Budova č. p. 2379 na ul. Žižkova v Karviné - Mizerově – úprava vstupního podlaží a serverovny“
  • Druh veřejné zakázky: Stavební práce

Stručný popis předmětu:
Obecné vymezení předmětu veřejné zakázky
Předmětem plnění této veřejné zakázky jsou vnitřní stavební úpravy, spočívající v úpravě vstupního podlaží pavilonu A1 budovy polikliniky.
V rámci stavebních prací budou odstraněny stávající podlahy, keramické obklady a zařizovací předměty ze stávajících hygienických zařízení, příčky serverovny v 1.PP. Bude odstraněna prosklená část bufetu a rovněž demontáž stávajícího nákladního výtahu.
Budou provedeny nové SDK konstrukce a příčky z porobetonových tvárnic. V rámci stavebních úprav bude ve všech místnostech proveden nový podhled. V rámci podhledové konstrukce bude provedeno osazení nových svítidel a klimatizačních jednotek.
Dále bude v celém prostoru 1.NP pavilonu A1 provedeno nové souvrství podlahy. Bude provedena nová nášlapná vrstva - keramická dlažba. V místech hlavního vstupu bude umístěna čistící zóna.
Mezi jednotlivými pavilony budou vyměněny dvoukřídlé dveře za nové hliníkové zaskleny bezpečnostním sklem.
Budou provedeny práce spojené se zpětným osazením otopných těles, vč. odvzdušnění systému, výměny termoregulačních hlavic, a bude proveden dvojnásobný nátěr tělesa.
Hygienické kabiny budou vytvořeny pomocí laminátových dřevotřískových stěn.
Součástí rekonstrukce jsou další stavební práce na VZT, ZTI a TPS ELEKTRO.
Zhotovitel stavby je povinen předložit Osvědčení o bezpečném provozu Technické inspekce České republiky.
Více v podrobnostech zadávací dokumentace.

Druh zadávacího řízení, předpokládaná hodnota

  • Druh řízení: zjednodušené podlimitní řízení
  • Režim veřejné zakázky: podlimitní
  • Předpokládaná hodnota: 13 745 240 Kč bez DPH

Místo plnění

  • Karviná

Zadavatel

  • Úřední název: Statutární město Karviná
  • IČO: 00297534
  • Poštovní adresa:
    Fryštátská 72/1
    73301 Karviná
  • Název odboru: Odbor komunálních služeb
  • Id profilu zadavatele ve VVZ: 635104

Adresa kontaktního místa

Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://ezak.karvina.cz/profile_display_2.html)

Kontakt

Položky předmětu (CPV)

Zadávací dokumentace

Vysvětlení, doplnění, změny zadávací dokumentace

Hodnocení nabídek

Veřejné dokumenty

Formuláře

URL odkazy