Přijatá zpráva - vysvětlení, doplnění, změna dokumentace

Zadávací řízení „Budova č. p. 2379 na ul. Žižkova v Karviné - Mizerově – úprava vstupního podlaží a serverovny“
Odesílatel Miroslav Švancar
Organizace odesílatele administrace zakázek s.r.o. [IČO: 09586695]
Příjemce Všichni (včetně veřejnosti)
Datum 12.11.2025 15:35:21
Předmět Vysvětlení / Doplnění / Změna zadávací dokumentace - Dodatečné informace k zadávacím podmínkám č. 1

Vážený dodavateli,
v příloze zasíláme Dodatečné informace k zadávacím podmínkám č. 1.

S pozdravem
Miroslav Švancar, administrátor VZ


Přílohy
- Dodatečné informace k zadávacím podmínkám č. 1.pdf (285,94 KiB)
- Příloha DI1 č. 1 – doplněná dokumentace.zip (46,32 MiB)