DBID: 1170
Systémové číslo: P21V00000099 Dle zákona: č. 134/2016 Sb.
Evidenční číslo ve VVZ: Z2021-031224
Datum zahájení:
26.08.2021
Nabídku podat do:
27.09.2021 09:00
Název, druh veřejné zakázky a popis předmětu
Název: ZAJIŠTĚNÍ SPRÁVY, PROVOZU A ÚDRŽBY BUDOVY ČP. 2379 NA UL. ŽIŽKOVA, KARVINÁ - MIZEROV
Druh veřejné zakázky: Služby
Stručný popis předmětu: Předmětem plnění veřejné zakázky je zajištění správy, provozu a údržby budovy polikliniky na ulici Žižkova, č.p. 2379, v Karviné – Mizerově.
Předmětem poskytovaných služeb je zajištění chodu recepce, havarijní a poruchové služby, provádění údržby (periodické revize, opravy, servisní práce, prohlídky apod.), administrativního managementu, zajištění technických činností (např. práce instalatérské, zednické, elektrikářské, zámečnické apod.).
Více v podrobnostech vzoru smlouvy, který je nedílnou součástí zadávací dokumentace.
.
Druh zadávacího řízení, předpokládaná hodnota
Druh řízení:
otevřené řízení
Režim veřejné zakázky:
nadlimitní
Předpokládaná hodnota:
12 500 000 Kč bez DPH
Místo plnění
Karviná
Zadavatel
Úřední název: Statutární město Karviná
IČO: 00297534
Poštovní adresa: Fryštátská 72/1
73301 Karviná
Název odboru:
Odbor majetkový
Id profilu zadavatele ve VVZ: 635104
Adresa kontaktního místa
Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://ezak.karvina.cz/profile_display_2.html)