Zadávací dokumentace

Zadávací řízení: „OPRAVA A ÚDRŽBA VEŘEJNÉHO OSVĚTLENÍ PRO VÝMĚNU ZEMNÍCH SVÍTIDEL V HISTORICKÉM CENTRU KARVINÉ“

Informace o dokumentu

Název: Příloha č. 10 – Harmonogram realizace
Popis:
Uveřejnění dokumentu na Profilu: 23.05.2024 14:02:50

Aktuální verze souboru

Jméno souboru: Dokument MS Word Příloha č. 10 – Harmonogram realizace.docx
Velikost: 25.72 KB
Aktuální verze souboru: 23.05.2024 14:00:15
Otisk MD5: 81d2e962fd51678bfa0e33e73106c3ea
Otisk SHA256: 5d81a408dde4c31bbea1f4bc3cb2dd42bb953b3558f7b9953252b5cac1c98e07

Historie souboru

Datum Název Popis Typ dokumentu Jméno souboru Velikost
V 23.05.2024 14:00:15 Příloha č. 10 – Harmonogram realizace zadávací dokumentace - Příloha č. 10 – Harmonogram realizace.docx 25.72 KB