Veřejná zakázka: ZAJIŠTĚNÍ SPRÁVY, PROVOZU A ÚDRŽBY BUDOVY ČP. 2379 NA UL. ŽIŽKOVA, KARVINÁ - MIZEROV

Informace o veřejné zakázce

fáze zadávacího řízení Zadáno
Zakázka byla zadána.
DBID: 1170
Systémové číslo: P21V00000099
Dle zákona: č. 134/2016 Sb.
Evidenční číslo ve VVZ: Z2021-031224
Datum zahájení: 26.08.2021
Nabídku podat do: 27.09.2021 09:00

Název, druh veřejné zakázky a popis předmětu

  • Název: ZAJIŠTĚNÍ SPRÁVY, PROVOZU A ÚDRŽBY BUDOVY ČP. 2379 NA UL. ŽIŽKOVA, KARVINÁ - MIZEROV
  • Druh veřejné zakázky: Služby

Stručný popis předmětu:
Předmětem plnění veřejné zakázky je zajištění správy, provozu a údržby budovy polikliniky na ulici Žižkova, č.p. 2379, v Karviné – Mizerově.
Předmětem poskytovaných služeb je zajištění chodu recepce, havarijní a poruchové služby, provádění údržby (periodické revize, opravy, servisní práce, prohlídky apod.), administrativního managementu, zajištění technických činností (např. práce instalatérské, zednické, elektrikářské, zámečnické apod.).
Více v podrobnostech vzoru smlouvy, který je nedílnou součástí zadávací dokumentace.
.

Druh zadávacího řízení, předpokládaná hodnota

  • Druh řízení: otevřené řízení
  • Režim veřejné zakázky: nadlimitní
  • Předpokládaná hodnota: 12 500 000 Kč bez DPH

Místo plnění

  • Karviná

Zadavatel

  • Úřední název: Statutární město Karviná
  • IČO: 00297534
  • Poštovní adresa:
    Fryštátská 72/1
    73301 Karviná
  • Název odboru: Odbor majetkový
  • Id profilu zadavatele ve VVZ: 635104

Adresa kontaktního místa

Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://ezak.karvina.cz/profile_display_2.html)

Kontakt

Položky předmětu

Zadávací dokumentace

Vysvětlení, doplnění, změny zadávací dokumentace

Veřejné dokumenty

Formuláře

URL odkazy

Plnění smlouvy na základě veřejné zakázky