Veřejná zakázka: „TECHNICKÉ ZAJIŠTĚNÍ KULTURNÍCH AKCÍ MěDK“

Informace o veřejné zakázce

fáze zadávacího řízení Zadáno
Zakázka byla zadána.
DBID: 1562
Systémové číslo: P23V00000079
Dle zákona: č. 134/2016 Sb.
Datum zahájení: 16.02.2023
Nabídku podat do: 01.03.2023 09:50

Název, druh veřejné zakázky a popis předmětu

  • Název: „TECHNICKÉ ZAJIŠTĚNÍ KULTURNÍCH AKCÍ MěDK“
  • Druh veřejné zakázky: Dodávky

Stručný popis předmětu:
Předmětem této veřejné zakázky je uzavření rámcové smlouvy na zajištění technického vybavení při pořádání kulturních akcí, včetně souvisejících služeb, spočívajících například v kompletaci, nastavení a ovládání předmětného technického vybavení, dopravě a dalších souvisejících službách.
Na základě výsledků tohoto výběrového řízení bude s vybraným dodavatelem uzavřena rámcová smlouva s maximální výší plnění 2 mil. Kč bez DPH.
Vlastní plnění bude realizováno na základě písemné výzvy, formou dílčích smluv k poskytnutí dílčích plnění.
Bližší informace ke specifikaci předmětu plnění jsou uvedeny v příloze č. 3 této zadávací dokumentace „Specifikace položek předmětu dodávky “.
Vyhlašovaná veřejná zakázka je veřejnou zakázkou malého rozsahu (dále jen „veřejná zakázka“) ve smyslu ust. § 12 odst. 3 ZZVZ. Tato veřejná zakázka není dle ust. § 18 odst. 5 ZVZ zadávána žádným z postupů ZZVZ.
Předchozí odstavec platí i v případě, že zadavatel při této veřejné zakázce malého rozsahu použije terminologii zákona, případně jeho část v přímé citaci, a to z důvodu určitosti a srozumitelnosti výzvy (např. požadavky na zpracování nabídky, prokázání kvalifikace apod.), tedy za účelem naplnění požadavků dle § 6 ZVZ (zásad rovného zacházení, transparentnosti a nediskriminace).
Dodání technického vybavení k zajištění kulturních akcí, na základě dílčích smluv, bude realizováno dle přiložené technické specifikace uvedené v příloze č. 3 této zadávací dokumentace „Specifikace položek předmětu dodávky – (rozpočet)“.
Rozsah a kvalita předmětu výzvy je vymezena:
• poptávanými komponenty dle přílohy č. 3 této zadávací dokumentace „Specifikace položek předmětu dodávky – (rozpočet).
• položkovými rozpočty sestavenými na základě přílohy č. 3 této zadávací dokumentace „Specifikace položek předmětu dodávky – (rozpočet)“.
• příslušnými ČSN a předpisy platnými v době předmětu převodu,
• zadávacími podmínkami.
Dodavatel bude poskytovat nájem zboží zadavateli na základě rámcové smlouvy dle nejvyšších standardů, profesní efektivity, kvality a bezúhonnosti. Dodavatel bude při realizaci plnění veřejné zakázky respektovat právní řád České republiky. Dodavatel je povinen v rámci plnění předmětu rámcové smlouvy provést veškeré výkony, kterých je třeba k předání předmětu nájmu a uvedení do řádného provozu.
Zadavatel připouští plnění ve spolupráci s poddodavateli.

Podmínka k uzavření smlouvy s vybraným dodavatelem:
Vybraný dodavatel povinně doloží kopii pojistné smlouvy nebo certifikát pojištění, z něhož bude vyplývat, že je pojištěn proti škodě způsobené svou podnikatelskou činností v min. výši 50 mil. Kč.
Nepředložení výše uvedeného dokladu je důvodem pro vyloučení vybraného dodavatele.
Lhůta pro předložení požadovaného dokladu je 5 pracovních dnů od převzetí Oznámení o výběru dodavatele.
Doklad se předkládá k rukám zadavatele.

Postup zadání, předpokládaná hodnota

  • Postup: uveřejnění na profilu - zakázka malého rozsahu
  • Režim veřejné zakázky: VZ malého rozsahu
  • Předpokládaná hodnota: 2 000 000 Kč bez DPH

Místo plnění

  • Karviná

Zadavatel

  • Úřední název: Městský dům kultury Karviná, příspěvková organizace
  • IČO: 00320463
  • Poštovní adresa:
    tř. Osvobození 1639/43
    73506 Karviná
  • Id profilu zadavatele ve VVZ: 635943

Adresa kontaktního místa

Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
tř. Osvobození 1639/43
73506 Karviná

Kontakt

Položky předmětu

Veřejné dokumenty

Formuláře

URL odkazy

Plnění smlouvy na základě veřejné zakázky