Formulář E01 - Opravný interní formulář k veřejné zakázce

Název formuláře Opravný interní formulář k veřejné zakázce - 03. 08. 2025



Zobrazení veřejné zakázky

Upřesnění výsledku zadávacího řízení
Rámcová dohoda: Ne
Příkazní smlouva: Ne
Název, druh a popis předmětu
Název: OSTRAHA AREÁLU TSK A SOUVISEJÍCÍ SLUŽBY
Stručný popis předmětu: Předmětem plnění veřejné zakázky je zajištění služeb spočívajících v nepřetržité ochraně a dohledu nad budovami, movitým i nemovitým vybavením a zařízením a dalšími věcmi v areálu TSK na ul. Bohumínská 1878/6, Karviná – Nové Město.
Rozsah plnění je stanoven pro všechny objekty na uvedené adrese, včetně ochrany dalších movitých věcí a majetku TSK, majetku třetích osob, zaměstnanců TSK, externích spolupracovníků, zajištění chodu vrátnice - evidence vnášených a vynášených věcí, kontrola oprávněnosti vstupů osob, evidence hostů a návštěv a jejich ohlašování, evidence klíčů, poskytování informací návštěvníkům, sledování příchodů a odchodů zaměstnanců, evidence vjezdů a výjezdů vozidel, vyřizování telefonických dotazů a přepojování hovorů v obvyklé i mimo obvyklou pracovní dobu, zajištění nepřetržitého provozu podatelny a ohlašovny poruch, uchovávání a evidence doručených a předaných zásilek a klíčů, další drobné činnosti důležité pro chod – zabezpečení činnosti vrátnice dle denní doby.
Předmět veřejné zakázky dále zahrnuje plnění povinností vyplývajících z platné dokumentace požární ochrany jednotlivých objektů a činnost dodavatele při řešení mimořádných situací a vykonávání činností spojených s protipožární prevencí.
Součástí plnění je obsluha nízkotlaké plynové kotelny a tlakových nádob. Dodavatel musí disponovat patřičnými osvědčeními. Více ve vzoru smlouvy, který je nedílnou součástí zadávací dokumentace.
Zajištění ostrahy při aktivitách nad rámec běžného provozu, na kterých participuje ostraha spojená s fyzickou ostrahou majetku a osob. Dodavatel v návrhu smlouvy uvede cenu za 1 hodinu a 1 pracovníka aktivity nad rámec běžného provozu. Tato cena bude uvedena samostatně a nebude součástí hodnocení nabídek.
Zadavatel nepřipouští variantní řešení při poskytování služeb, které jsou předmětem plnění.
Provozování pultu centralizované ochrany, dohled nad kamerovými systémy. Stávající kamerový systém sestává z 26 ks kamer. Kamerový systém bude dodavatelem (poskytovatelem služby) doplněn o 6 kamer na minimální celkový počet 32 kamer. Zadavatel požaduje rozšíření stávajícího kamerového systému o kamery pro monitorování venkovního prostoru čerpací stanice, dílny VO, plotové čísti u veřejných garáží a venkovního prostoru skladu u čerpací stanice a dodávku a instalaci poplachového zabezpečovacího a tísňového systému do budovy sběrného dvoru a budovy VO s napojením na dohledové a přijímací a poplachové centrum, kde bude zajištěno monitorování, vyhodnocení a koordinace kontroly objektu pracovníkem ostrahy, výjezdovou skupinou po vzniku alarmových stavů.
Zajištění služeb spočívajících v nepřetržité ochraně a dohledu nad budovami, movitým i nemovitým vybavením a zařízením a dalšími věcmi v areálu TSK na ul. Bohumínská 1878/6, Karviná – Nové Město bude realizován nepřetržitě 2 osobami na ranních směnách, 1 osobou na nočních směnách s podporou dojezdové hlídky a vzdáleného centrálního pultu s výjimkou pátku a soboty, kdy budou na směně 2 osoby. Více v podrobnostech vzoru smlouvy, který je nedílnou součástí zadávací dokumentace.
Místo plnění: Karviná
Adresa kontaktního místa
Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na: prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://ezak.karvina.cz/profile_display_60.html)
Kontakt: prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://ezak.karvina.cz/profile_display_60.html)
Hodnota, dokumentace, zadávací řízení
Režim veřejné zakázky: nadlimitní (zjednodušený)
Druh zadávacího řízení: zjednodušený režim
Elektronické podpisy:

Zadávací dokumentace: neomezený a přímý dálkový přístup
Kvalifikační dokumentace: žádná (resp. je součástí zadávací dokumentace)
Způsob zahájení: oznámením do VVZ
Datum předložení nabídky: 03.09.2025 09:00
Datum zahájení: 31.07.2025 11:40
Důvěrné informace:
Informace o zadání zakázky:
Dle zákona:
Elektronické nabídky a žádosti o účast
Příjem elektronických nabídek: Ano (elektronické nabídky přes E-ZAK)
Odtajnění el. nabídek (žádostí o účast):